Máte hotový web, možná i stránku na Facebooku a klienti si vás ne a ne všimnout?
Staré tržnice mají svůj půvab, ale jak tam vystavit celý sklad a nezbláznit se? Přiznáváme, že nevíme. Zato ale dobře víme, jak vytvořit funkční a klientsky přívětivý e-shop. Od podlahy postavíme ideální místo pro váš internetový obchod. Takové, které se vám bude snadno spravovat a na kterém budou zákazníci rádi nakupovat. A pokud už máte postavený e-shop na Shoptetu a potřebujete pomoct s nastavením či grafikou, budeme vám také k ruce.
SEO je jeden ze stavebních kamenů responzivního ebu. Pokud máte designově vyladěný web i zajímavý produkt a klienti stále nikde, možná se vám nepodařilo dostat správné informace k vyhledávačům. A právě k těm SEO promlouvá. Formou klíčových slov v textech a na úrovni nastavení webu.
Navíc když jednou SEO vyladíte, bude vám nadále sloužit klidně roky a prakticky zadarmo.
01
SEO analýzy
Prvním bodem je SEO analýza – tedy zhodnocení aktuálního stavu a přístupnosti webu.
02
Klíčová slova
Následuje analýza klíčových slov. Pod jakými slovy vás zákazníci hledají? Potřebujete je nasměrovat trochu jinak?
03
Vyhodnocení a konzultace
Výsledky vyhodnotíme, zkonzultujeme s vámi a navrhneme plán samotné SEO optimalizace.
Kroky číslo jedna a dvě – tedy dobrý web a optimalizované SEO máte za sebou, ale stejně by to chtělo větší návštěvnost?
PPC kampaně vás zviditelní na největších reklamních platformách jako Google, Seznam, či Facebook. Svůj web tak můžete na jednom místě naservírovat masám potenciálních klientů.
Znáte ty malé reklamní bannery, které na vás vyskakují ze všech stran i když na Seznamu jen hledáte aktuální zprávy nebo chcete zkontrolovat svá upozornění na Facebooku? To vše jsou PPC reklamy, skrze které se jedním klikem dostanete na příslušný web. A přesně tohle malé kouzlo můžete snadno využít i pro sebe.
01
Zjištění informací
Budeme se ptát, hodně. Na vaše cíle, představy, na profil vašeho zákazníka, na produkt či službu, na vaše kapacity a váš rozpočet.
02
Zpracování kampaně
Navrhneme strategii, vytvoříme kampaň od A do Z – tedy skvělé texty a atraktivní grafiku.
03
Vyhodnocení a komunikace
Dle výsledků a průběžného vyhodnocování kampaně nadále optimalizujeme. Pravidelně vás informujeme o efektivitě kampaně.
Ať je vaším oborem téměř cokoliv, vaši klienti se pohybují na sociálních sítích. Vy s nimi pomocí sociálních sítí můžete snadněji zůstat v kontaktu, můžete budovat značku a obecné povědomí o své značce, můžete budovat a udržovat svůj vztah s klienty nebo získávat klienty nové. K tomu vám poslouží jak reklamy, tak kvalitní obsah.
01
Zjištění informací
Ptáme se, jako vždy a se vším. Jaké jsou vaše cíle a představy? Kdo je váš zákazník? Co mu můžete nabídnout? Jak chcete, aby vaše značka na klienty působila? Jaká je vaše firemní identita, vaše hodnoty?
02
Zpracování kampaně
Zkonzultujeme, co je pro vás konkrétně nejlepší. Potřebujete vybudovat stránku úplně od začátku? Potřebujete najít svou firemní identitu, svůj způsob komunikace? Trápí vás malá poptávka?
03
Vyhodnocení a komunikace
Navrhneme strategii, domluvíme se na formě naší spolupráce – jestli vám pomůžeme s reklamami, navedeme vás se spravováním sociální sítě, nebo se budeme na její správě přímo podílet. Naši spolupráci průběžně vyhodnocujeme a plánujeme další kroky.
Firemní brožury, letáky, e-mailing, blog, obsah webu, popis produktů, sociální sítě. S tolika texty se podnikání snadno zvrhne do malého lingvistického kroužku a buďme realisté – ani Shakespeare nebyl CEO.
Dobré texty navíc neznamenají jen správnou gramatiku. Dobré texty se svým nábojem přizpůsobují právě vašemu podnikání, promlouvají k zákazníkovi, mohou se stát i poznávacím znamením vaší firmy. A přesně takové texty vám připravíme.
01
Otázky
Spoustu otázek. Copywriter musí přesně vědět, o čem píše. A taky pro koho.
02
Strategii
Nastavení strategie v otázce firemní komunikace. Konzistence je základ, ať se rozhodnete pro jakýkoliv způsob.
03
Psaní
Pomoc s textací firemních materiálů. Ať už jde o e-mailový newsletter nebo brožuru pro nové zaměstnance, příspěvky nebo celé články na blog či sociální sítě.